На відміну від карбюраторних, двигуни з системою впорскування палива економічні, екологічно чисті, більш надійні, не потребують частих регулювань. Але система харчування також потребує очищення, хоча набагато рідше, ніж постійно засмічують карбюратор. Промивання інжектора – невід’ємна частина технічного обслуговування автомобіля. При роботі двигуна на паливі навіть хорошої якості система уприскування поступово забруднюється. Вміщені в бензині хімічні елементи та їх сполуки при високій температурі мотора перетворюються в лакові і трудносмиваемих відкладення. А використання неякісного бензину прискорює процес засмічення інжектора.

Симптоми забрудненого інжектора:

  • Зниження потужності і прийомистості
  • Нестійка робота на холостому ходу
  • Провали в режимі розгону

У засміченою форсунки зменшується продуктивність, змінюються напрямок і форма факела розпилу. Метою послуги промивання інжектора є видалення відкладень і смол.

 

Результатами послуги промивання інжектора є: 

  • Зниження коксових відкладень в робочій частині форсунок
  • Відновлення якості розпилу бензину
  • Поліпшення балансу компрессий по циліндрах
  • Більш точне співвідношення суміші палива і повітря
  • Відновлення вмісту СО і СН у вихлопних газах
  • Поліпшення згоряння і зростання ефективності двигуна
  • Відновлення параметрів роботи двигуна на холостому ходу
  • Поліпшення холодного запуску
  • Зниження витрати палива
  • Підвищення терміну служби інжектора, клапанів і всіх інших частин паливної системи

Рекомендована періодичність промивання інжектора – 20-30 тисяч кілометрів пробігу або коли виникає проблема з поганою роботою системи упорскування від використання неякісного бензину.
Роботи проводяться на високоефективному стенді діагностики і очищення каналу подачі палива електроклапаних форсунок, в основі технології якого, лежить гідродинамічна кавітація.
Фізичний механізм даної технології полягає у виникненні парогазових бульбашок в потоці рідини при різкому тиску клапана форсунки і подальшого схлопування бульбашок під тиском навколишнього рідкого середовища званої гідродинамічної кавітацією, яка і здійснює очищення каналу подачі палива форсунки. На стенді перевіряється опір обмоток форсунок, продуктивність і механічні властивості включення-виключення.